באלו מקרים חנות לתיקון פלאפונים תהיה רלוונטית עבורנו?

מכירים  את זה שקניתם מכשיר סלולרי חדש בהמון כסף! ואחרי מעט מאוד זמן המכשיר נפל והתנפץ המסך?

זה באמת הדבר הכי מתסכל שיכול לקרות, אבל בואו נודה באמת, ברוב הפעמים המסך אכן מתנפץ אך עדיין ממשיך לתפקד כרגיל, משמע רק הזכוכית נסדקה… עכשיו, אתם מעוניינים לתקן את המסך אך לרוע המזל כל חנות לתיקון פלאפונים שאתם פונים אליה מציע לכם מחיר תיקון ששווה יותר מערך המכשיר עצמו.

בשלב זה התסכול שלכם כבר מגיע לגבהים חדשים ואינכם יודעים מה באמת לעשות.

אז לאלו מכם שאכן סיטואציה זו קרתה או תקרה בעתיד, הנה לכם מאמר אשר יפחית את רמת התסכול שלכם ב60% לפחות…

אז, בואו נתחיל מהעובדה שהמסך אכן נסדק אך עדיין מתפקד, אז איך הגיוני שזכוכית סדוקה שגודלה בקושי 6 אינצ' מחירה כזה יקר?

אני אסביר, רוב חנויות לתיקון פלאפונים שתבקשו את שירותן לא ידעו להחליף רק את מסך הזכוכית של המכשיר שלכם עקב היעדר מקצועיות ולכן מה שהם יעשו במידה ותסכימו לתקן את המכשיר שלכם במחיר המופקע, הוא להחליף את כל מכלול המסך, מה שלא הגיוני מכיוון שמסך הLCD והמגע בו עדיין מתפקד ומדובר רק בזכוכית. (חשוב לציין כי מכלול שלם של מסך הוא אכן יקר ואין לראות בזה כי החנות מרמה או אשמה במשהו, אלא עלות חלק החילוף יקר עוד אצל היבואן ועם זאת גם כן חשוב לציין כי לא כל המכשירים ברי החלפה של זכוכית בלבד, אלא מדובר בכ50% מדגמי מכשירי הסלולרי הפופולריים אשר ברי החלפת זכוכית בלבד!)

אז מה עושים במקרה כזה?

פשוט מחפשים חנות לתיקון פלאפונים מנוסה ומקצועית שתדע לתת מענה של החלפת הזכוכית בלבד ובכך תפחית את עלויות התיקון בכ60% והרי לכם כי שירות של חנות לתיקון פלאפונים אכן רלוונטי עבורכם.

מקווה שהצלחתי לעזור,

בהצלחה!

 

איך שירות שליחויות מהיום למחר יכול לעזור לרוב בעלי העסקים?

היום, בשנת 2018, הרבה בעלי עסקים מתמודדים עם ניהול עסקים בקצב מהיר מאוד ולכן מאבדים המון הזדמנויות בדרך להצלחה העסקית שלהם.

עם התפתחות ענף הe-commerce המון חנויות ובעלי עסקים החלו למכור דרך פלטפורמות האינטרנט השונות ועם התפתחות תעשייה זו התפתח לו גם תחום הבלדרות האישית.

כיום ישנה תחרות קשוחה בין עסקים ונותני שירות כמעט בכל תחום קיים, וכאשר לקוח רוכש מכם מוצר ואתם צריכים לספק אותו באופן הכי מקצועי שאפשר, אתם מוצאים את עצמכם מבולבלים מרוחב ההיצע מה גם שרובנו גם לא כ"כ מצליחים לקחת החלטה נבונה ואף מתחרטים כי הלקוח שלנו ואנחנו קיבלנו שירות מזעזע.

אז איך בעצם יודעים עם אלו חברות משלוחים כן לעבוד ואיך אנו ממנפים ידע זה כך שיעזור לרוב בעלי העסקים בישראל?

ראשית, כאשר אנו ניצור קשר עם חברת שליחויות רצוי שנרצה לשוחח עם מנהל או בעלי החברה, כך שאם באמת אלו הם מי שיענו לנו ולא איזו פקידת קבלה שאין לה מושג בשירות, נוכל להיווכח כי אכן מדובר בחברה קטנה ואיכותית שאצלה שירות הלקוחות הוא עצם קיומה.

אחרי ששוחחנו עם מנהלי או בעלי החברה, נשאל לגבי טיב השירות, למשל, תוך כמה זמן יבצעו את האיסוף מהחנות שלנו? ותוך כמה זמן יבצעו את המסירה אל הלקוח?, האם נקבל דיווח למעקב אחר החבילה ששלחנו? האם יש ביטוח לאותה חבילה? האם תהיינה הנפקת תעודה שמאשרת כי הלקוח אכן קיבל את החבילה? אם תקבלו תשובות לשאלות אלו לשביעות רצונכם, הרי לכם התחלה של היכרות עם חברה שמכבדת את עצמה.

אז כעת מתבקשת השאלה, האם די לנו בכל הסרת הספקות הללו בכדי להיות רגועים? ודאי שלא…

כמובן שיש את עניין המחיר שלדעתי באופן אישי הוא צריך להיות אידאלי, אני לא ארצה שנותן השירות שלי יעבוד על שולי רווח נמוכים וירצה להיפטר מהעבודה כמה שיותר מהר על מנת להצדיק רווחיות לשירות שלו ועם זאת גם לא ארצה שיהיה יקר מדי מה שלא יצדיק את אותה פעילות, לכן מחיר אידאלי אשר משאיר שולי רווח הגיוניים גם לי וגם לו אכן יהווה בשבילי סיבה טובה לשיתוף פעולה ארוך טווח.

עניין אחרון שיש לקחת בחשבון גם כן, הוא קבלת שירות ומחיר מיוחדים כאשר אנו נעבור איזשהו סף כמותי לשליחת חבילות ואם גם פה קיבלתי את מבוקשי מבחינתי מצאתי צדיק ואפשר לצאת לדרך.

מקווה שהצלחתי לעזור לכם איך לבחור חברת שליחויות אמינה ואיכותית שיודעת לתת שירות שליחויות מהיום למחר בצורה אנושית ומקצועית.

למה כדאי לתקן את הסלולרי עם חנות לתיקון פלאפונים ולא בעצמך?

מכירים את הרגע הזה שהאייפון שלכם מחליק לכם מהיד מגובה של פחות מ5 ס"מ מהרצפה ואתם מתפללים תפילה עמוקה לאלוהי האייפון ש"בבקשה לא יקרה לו כלום!" אבל איכשהו תמיד אתם מגלים שהוא נפל על הפינה האולטימטיבית שחייבת ליצור נזק מתסכל?

זה הרגע שאתם מתחילים להיכנס לקונפליקט עם עצמכם ותוהים "האם כדאי לי לתקן את המכשיר או לרכוש חדש?" ואז תובנה מכה בכם ואתם נזכרים שראיתם איזשהו סרטון מגניב שמסביר בדיוק איך לתקן את התקלה שקרתה לכם בזה הרגע…

כידוע לכם, היום קיימות המון חנויות ומעבדות המספקות שירות תיקונים למכשירי סלולר, חלקם זולים, חלקם אינם זולים, אך עדיין האופציה נגישה לכם בכל רגע נתון. אך עם זאת ישנם גם לא מעט מדריכים וסרטונים ברחבי הרשת אשר יסייעו לכם לפתור תקלות במכשיר הסלולרי הפרטי שלכם בעצמכם.

במאמר הבא אני אסביר לכם למה כדאי ולא כדאי לכם לעשות זאת בעצמכם.

אז למה כדאי לכם לעשות זאת בעצמכם?

  1. חיסכון בכסף – כל אחד היה מעדיף לשלם 50% פחות מההוצאות הלא מתוכננות
  2. ללמוד משהו חדש – למה לא? אני יכול לעשות כל דבר אם רק ארצה
  3. זה כיף – הידיעה שהצלחתי גם לחסוך וגם ללמוד משהו חדש כ"כ כיפית ומעשירה
  4. חסכון בזמן – אעשה זאת בזמן הפנוי שלי ולא אהיה כפוף ללו"ז של מישהו אחר

למעשה, אלו הסיבות למה כדאי לכם לעשות זאת בעצמכם אך כנראה שאלו הם גם המחשבות שלכם כאשר אתם מחפשים את הכדאיות של דבר מסוים שאינכם מבינים בו. עכשיו, בהמון סיטואציות דומות הייתי אומר שהגישה הזו באמת טובה ואף רצויה ואפילו אוסיף ואומר שגם בסיטואציה הנ"ל הגישה הזו באמת טובה ומעשירה אך בשל ניסיוני והיכרותי האישית זה קצת רחוק מהמציאות ואתם עלולים למצוא עצמכם גורמים לנזק בלתי הפיך למכשיר הסלולרי שלכם ואף מתחרטים על שבכלל התחלתם את התהליך בעצמכם ולאו דווקא מהצד הכלכלי של הדבר, אלא מהצד הטכני של הדבר, שקיים סיכוי גבוה שאתם תאבדו את התכנים שצברתם במהלך הזמן שנהניתם מהמכשיר שלכם כגון תמונות, שירים, וידאו ועוד זיכרונות כאלו או אחרים.

לכן עכשיו אסביר לכם למה לא כדאי לכם לעשות זאת בעצמכם:

  1. חיסכון בכסף – אולי קיימת אפשרות שבאמת תמצאו היכן לרכוש את חלק החילוף לו אתם זקוקים ומבחינת המחיר זה נראה לכם שווה, אך במציאות הדבר שונה בתכליתו. לרוב אם אינכם נותני שירות בתחום מסוים סביר להניח שספקים או יבואנים לא יטרחו לספק לכם שירות מיוחד, מכיוון שאתם בכל מקרה לא תחזרו לרכוש ממנו שוב מה גם שהם לא ימהרו למכור לכם פריט בודד, וגם אם כן, סביר להניח שתקבלו מוצר באיכות ירודה, מהסיבה הפשוטה שאינכם יודעים לזהות את טיבו של מוצר ספציפי מאחר ואינכם משויכים לתחום שירות זה.
  2. ללמוד משהו חדש – זה באמת גישה חיובית לחיים, אבל אני חייב להיות כנה אתכם ולומר לכם שלגשת ללמוד משהו חדש רק בגלל שאתם מנסים לחסוך עוד קצת בהוצאות, לא יעבוד לטובתכם ואף יעבוד לרעתכם. אני לא אומר שזה בלתי אפשרי אבל מכיוון שמדובר בנושא ספציפי כמו תיקון מכשיר סלולרי, שזה באמת נושא מורכב, אתם עלולים לגרום לתקלות שאפילו לא יעלו בדמיונכם, פרוע ככל שיהיה.
  3. זה כיף – אין מה לומר זה באמת כיף לצלוח אתגר שהצבתם לעצמכם ולהתגאות! אבל באמת שלא כיף לגלות שלא צלחתם את האתגר ואפילו פחות כיף לגלות שלא רק שלא צלחתם את האתגר אלא גרמתם לנזק בלתי הפיך ולא רק שהפסדתם את הזמן והכסף היקר שלכם אלא הפסדתם את הזיכרונות והקבצים שצברתם מזה זמן רב. לפעמים עדיף להכיר בהוצאות מאשר להפסיד הרבה יותר.
  4. חיסכון בזמן – נושא החיסכון בזמן אינו מדויק ואסביר, אם אין לכם ניסיון, גם אם נגיד ואתם סוג של גאונים והצלחתם פחות או יותר להבין איך לצלוח את המשימה, עדיין ייקח לכם פי 3 יותר זמן מאשר לטכנאי מנוסה. נוסיף לכך את זמן הלמידה של הפרויקט ונוסיף את הריצות לספקים במידה וכן הסכימו למכור לכם, או לחלופין זמן ההמתנה שחיכיתם שחלק החילוף יגיע בדואר מסין ולכל זאת נוסיף את האפשרות שקיימת סבירות גבוהה שתרכשו מוצר באיכות ירודה ובסוף גם המוצר לא יחזיק מעמד ולכו עכשיו תסבירו את זה למי שמכר לכם, שבטוח יאשים אתכם שאתם לא יודעים את העבודה ולכן המוצר תקול.

אז כמו שבטח כבר הבנתם אני יכול להמשיך לכתוב עוד שעות על גבי שעות ולהסביר לכם למה לא כדאי לכם לעשות זאת בעצמכם ולהסביר לכם למה חנות לתיקון פלאפונים עדיפה ברוב המקרים.

לא חסר נותני שירות אמינים ומקצועיים בשוק ולא מעט כאלה שהמחיר שלהם גם צודק וכדאי.

*נקודה להבהרה אם אתם מאמינים שאתם יכולים, פשוט תעשו את זה. אני באופן אישי מאחל לכם הצלחה בכל אתגר שתציבו לעצמכם ואפילו שאני ממליץ לכם לא לעשות זאת בעצמכם אך עדיין קיימת בכם האמונה זה שווה את שכר הלימוד.

בהצלחה!

הנמכת תקרה מגבס – אל תעשה זאת בעצמך

מכירים את האנשים שמנסים לבצע כל דבר בכוחות עצמם?

אנשים שבטוחים כי הם מסוגלים לעשות כל דבר לבד והם לא רואים צורך לשלם על כך לאנשי מקצוע? אז אולי זה נכון בהרבה תחומים אחרים אך כאשר מדובר בעבודות גבס – זה ממש לא המקום לטמון ידיים בקערת הגבס…

מסרו את העבודת השיפוץ לידיים מקצועיות ורק כך תיהנו מתוצאות מושלמות, מדויקות, מקצועיות ומרשימות

עבודות גבס זהו עניין למקצוענים. לא כל אחד ידע איך לגשת אל העבודה, איך למדוד נכון וכיצד לבצע אותה בפועל ולהגיע לתוצר הטוב ביותר, עבודות גבס משמשות כתחליף לרהיטים שונים ואף יכולים להוות מחיצות בבית במקום בניית קירות, אם אתם מתעניינים לבצע הנמכת תקרה מגבס, שימו לב לעובדה שזו השקעה לזמן ארוך, התוצר ילווה אתכם לאורך כל שנות המגורים בדירה או עד שתשפצו, לכן אל תתפתו לעשות זאת בעצמכם, הזמינו שירות מקצועי שיעשה זאת עבורכם כדי שתוכלו ליהנות מעבודה מושלמת.

רהיטים שונים מגבס כמו גם קירות ומחיצות הם פופולאריים במיוחד בעולם הבנייה והעיצוב כיום, השימוש בגבס כחומר גלם לבנייה ועיצוב הופך להיות פופולארי יותר ויותר עם הזמן זה בגלל העובדה שהגבס הוא חומר שמדמה בנייה של קיר אמתי, הגבס הוא חומר גלם זול, זמין וקל לעיצוב, אנשים רבים שמעוניינים להעניק לבית שלהם עיצוב מרשים ומפואר במחיר זול, בלי להשקיע מאמצים רבים מדי בעיצוב ובבניה ולקבל תוצר בעל מראה מפואר – עבודות מגבס הם הכתובת.

אנו בחברת שיפוצים FINE מבצעים הנמכת תקרה מגבס לפי הדרוש לך באופן הכי יעיל והכי חזק, בשלב הראשון אנו שומעים ממך את הצפיות שלך ממראה הדירה או המשרד, אחר כך אנו מעבדים את הנתונים  ועושים את העבודה לשביעות רצונך.

ירידת ערך הרכב – איך לתקן את הרכב ולא לצאת מופסדים

ירידת ערך רכב- קחו את זה בחשבון

כאשר צרכנים ישראלים מעוניינים לרכוש רכב מסוים, הם לא תמיד נותנים דעתם בדבר ירידת ערך רכב. מדובר באחד משיקולי הקנייה החשובים מהבחינה כלכלית. ישנם צרכנים אשר מתווכחים על כמה אלפי שקלים, בעוד שירידת ערכו של הרכב, עשויה להתבטא בעשרות אלפי שקלים. ירידת הערך של כל רכב, זה עניין שקשה לצפות מראש, לעיתים זה יכול להיות מהמוניטין של מותג הרכב, השקת גרסאות שונות של אותו הרכב ולכן, יש לפענח נכון נושא זה שהפך להיות אפילו מורכב יותר בשנים האחרונות.

למשל מכוניות חסכוניות כגון מכוניות מיני, שומרות על ערכן, היות והדרישה למכוניות חסכוניות עלתה לאחרונה בשל היוקר של הדלק. כאשר מדובר עלירידת ערך רכב בשל תאונה, זוהי בעצם ירידת ערך מסחרית. עקבות של תיקון הרכב שתוקנו במוסכים ישפיעו באופן שונה על רכבים. למשל החלפת כנף לרכב שנפגע מתאונה, פחחות וצבע, עשויים להוריד את ערך הרכב.

אז כיצד בכל זאת ניתן יהיה לשמור על ערך הרכב ולא לגרום לו לירידה לאחר התאונה?

היום, ניתן לתקן תיקוני פחחות וצבע, מבלי להחליף חלקים חיצוניים לרכב, כגון דלת או כנף. תיקון בשיטת ה-PDR מונע מצב של ירידת ערך רכב כאשר אין צורך בתיקוני פחחות וצבע, אלא באמצעות וואקום, עבודה עדינה ואמנותית, ניתן להחזיר עטרה ליושנה מבלי לגרום לרכב שירד מערכו. חברת PDR Israel LTD, עוסקת בתיקוני פח לרכבים בשיטת: PAINTLESS DENT REPAIR, אשר מאושרת בקרב יצרני רכב בכל העולם. בשיטה זו, הצבע המקורי של הרכב נשמר ועל פי ערך של שמאים מוסמכים, ערך הרכב אינו נפגע.

חיסכון בפרמיית הביטוח והיעדר תביעות

זו גם נקודה שחשוב לציין, היות ולאחר תאונה או מכת ברד, ערך הרכב ייפגע ותצטרכו להפעיל את הפרמיות בביטוח, מה שיגרום לכם לביטוח יקר יותר בשנה הבאה. וגם השתמשתם במוסכים המורשים של חברות הביטוח לתיקון נזקי הרכב, באופן שבו תהיה ירידת ערך רכב. במקרים רבים עדיף לשלם מכיסכם, על מנת להרוויח גם את היעדר התביעות וגם את ערך הרכב, מה שיקל עליכם למכור אותו בבוא העת.

גם חידוש רכב לפני מכירה, ניתן לבצע בשיטת ה- PDR, שיטה זו משרתת מגרשי מכירות שמעוניינים כי לא תהיה ירידת ערך רכב, כך שהלקוח יהיה שקט בעת הבדיקה כשבבדיקה יהיה רשום, כי הרכב לא עבר תאונה או שהוחלפו בו חלקי שלדה או פח.

לפרטים נוספים צור קשר בטלפון 052-5596900, או במייל: service@pdrisrael.co.il