אלמנטים של אסטרטגיית SEO

 

טיפים לבלוג של SEO: שיטות מומלצות כיצד להפוך את הבלוג שלך ליותר ידידותי לקידום אתרים
יש לך אסטרטגיית הבלוגים שלך במקום, אבל האם אתה עושה כל מה שאתה צריך לעשות בשביל קידום אתרים?
SEO לא סתם "קורה". כן, זה נכון שכאשר אסטרטגיית שיווק תוכן קיימת מכניסה אותך למצב טוב יותר להשיג דירוג עבור מילות מפתח הרלוונטיות לענף שלך, כל עוד אתה נשאר בקנה אחד עם אסטרטגיית הפרסום שלך. עם זאת, אינך יכול פשוט לכתוב "סוג" של תוכן ולזרוק אותו לאינטרנט באופן מפורש. יש סדרה חשובה של צעדים ושיקולים שתצטרך לנקוט אם ברצונך להבטיח שאסטרטגיית הבלוגים שלך תעשה כל מה שהיא יכולה למסע הפרסום שלך ב- SEO.
מטרת מדריך זה היא להסתכל על כל אותם "מרכיבי אופטימיזציה" ברמה הפוסט-פוסט, ולהנחות אותך ליצור פוסטים מותאמים אישית לאינטרנט באופן מושלם בכל פעם שאתה מוכן לפרסם מאמר חדש.
האמת, לבלוג פעיל יש יתרונות רבים, כולל:
לוגו החיפוש של גוגלעוזר לאתר שלך להיות באינדקס בתדירות גבוהה יותר, וכתוצאה מכך נראות חיפוש אורגנית טובה יותר.
משפר את יחס ההמרה מכיוון שהמשתמשים שלך רואים שהאתר פעיל (ולכן גם העסק). עוזר גם לבסס סמכות ומומחיות בנישה, לבנות נאמנות למותג ולהגדיל את שיעור ההמרות עוד יותר.
מספק תוכן דיון לזרמי מדיה חברתית, ועוזר לייצר אותות חברתיים כאשר הקוראים מחליטים לשתף מאמרים באמצעות טוויטר או פייסבוק. איתותים חברתיים משפרים את דירוג החיפוש האורגני שלך.
מאפשר לך לדרג יותר מילות מפתח הרלוונטיות לגומחה שלך. כל פוסט בבלוג הוא כמו הוספת כרטיס הגרלה נוסף לכובע, ונותן לך הזדמנויות נוספות לדירוג עבור שאילתות משתמשים המחפשות את השירותים שלך.
עוזר ביצירת קישורים נכנסים מאתרי אתרים אחרים המחפשים מאמרים רלוונטיים לציון, מה שמשפר את הדירוג שלך, מייצר מודעות למותג ומניע לידים נכנסים.
משפר את שיעור הקליקים בדפי תוצאות של מנועי חיפוש כאשר הם מתאימים לסימון המחבר של גוגל, וכתוצאה מכך תנועה רבה יותר באתר .
מרכיבי אסטרטגיית קידום אתרים בבלוג
ראשית, הרשה לי לקחת צעד אחורה ולהסביר כי SEO היא אסטרטגיה מורכבת ורב-פנים המתפרשת על פני מספר ערוצים וטקטיקות שונות. ארץ מנוע החיפוש ניסתה לאחרונה לעבות את קשת הגורמים הרחבה הזו לאינפוגרפיקה יחידה :
אלמנטים של אסטרטגיית SEO
בסופו של דבר, מיטוב האתר שלך, התוכן שלך באתר, התוכן שלך באתר והאסטרטגיות ההיקפיות שלך (כמו בניית קישורים וקידום אתרים מקומי ) ישפיעו על דירוג של ביטויי מילות מפתח הרלוונטיים למותג שלך. המשמעות היא שהתוכן שלך אחראי רק לשבריר מהתוצאות הכוללות שלך – חלק משמעותי, אך בכל זאת חלק.
באופן דומה, ישנם גורמים אסטרטגיים כוללים שיופיעו באסטרטגיית התוכן שלך שאינם מכוסים כאן, כגון היכן אתה מפרסם את התוכן שלך, איך אתה מגדיר את הבלוג שלך, איך אתה מסנכרן את הפוסטים שלך וכן הלאה. מדריך זה יגיד לך כיצד לייעל את הפוסטים האישיים שלך בכדי למקסם את ההצלחה שלהם – אך זה לבד הוא רק חלק אחד מאסטרטגיית ה- SEO הכוללת שלך.
עם זאת בחשבון, בואו נתחיל להתעמק במה זה הופך את כל הפוסטים בבלוג "למוטבים".
אסטרטגיה בסיסית
לפני שאני מתחיל להתבונן בתכנים האישיים ובגורמים הטכניים שמייצרים את היצירה האינדיבידואלית, עלינו לדעת למה אנו ממטיבים במיוחד. קומץ גורמי אופטימיזציה הם שיטות מומלצות סטנדרטיות בהן תוכלו להחיל על כל פוסט בדיוק באותו אופן, אך רובם תלויים ביעדים הספציפיים שלכם. בהתאם לכך, עליך לתאר את מה שאתה מנסה להשיג לפני שתתחיל לנסות להשיג זאת.
בחר את מילות המפתח הנכונות. התפקיד הראשון שלך הוא למקד למילות המפתח הנכונות. כעת, אסטרטגיית מילות המפתח השתנתה באופן משמעותי בשנים האחרונות, לכן אל תקפוץ לזה בגישה לקידום אתרים ישנים. המטרה שלך כאן היא לא לבחור יעד מילות מפתח ספציפי, דברים שמילות המפתח שלך במאמרים שלך נטושים בפזיזות, ותפסיק בכלום עד שתדרג את מילת המפתח הזו. במקום זאת, בזכות האמברינג וחיפוש סמנטי, תצטרך לקחת את יעדי מילות המפתח שלך עם גרגר מלח. יונק הדבש מפרש את הכוונה שמאחורי שאילתת משתמשים, במקום לחפש מילת מפתח בהתאמה מדויקת, כך שלא תוכלו לסמוך על התאמות אחד לאחד וחזרה כדי לזכות בדירוג מילות מפתח. במקום זאת, תשתמש במחקר מילות מפתח כדי לזהות אזורים בעלי נפח חיפוש גבוה ותחרות נמוכה המציגים הזדמנויות דירוג יקרות ערך. לאחר מכן, תשלב מילות מפתח אלה (יחד עם מילים נרדפות ומונחים קשורים) במאמרים שלך – עליהן אסקור ביתר פירוט בהמשך. מתכנן מילות המפתח של גוגל מעולה לזה.
מתכנן מילות המפתח של גוגל
בחר את הנושא הנכון. מכיוון שחיפוש סמנטי הופך את ביטויי המפתח עם הזנב הארוך ותחומי העניין של משתמשים חשובים יותר ממיפוי מילות מפתח בודדות, יהיה עליכם לקחת צעד אחורה ולשקול אילו נושאים תרצו לכתוב. התבונן במתחרים שלך, בפרסומים בענף ובזנות החדשות שלך בסך הכל. על מה מדברים אנשים? על מה אנשים לא מדברים שהם צריכים להיות? האם ישנם נושאים שנראים פופולריים במיוחד ובשלים לסיקור? האם יש זוויות חלופיות שתוכלו לקחת או נתונים חדשים שתוכלו להציג? השאלה העיקרית שעומדת מאחורי דעתך צריכה להיות, "מה הייתי רוצה לחפש אם הייתי בעמדתם?" רעיונות הנושא הטובים ביותר נוטים להיות כאלה שהם מקוריים (כך שיש תחרות נמוכה), בעלי ערך / מעשי ( אז זה מושך קהל רחב), ואקטואלי (כך שיש המון אנשים שמחפשים את זה, או משהו דומה).
כתוב לקהל שלך. לבסוף, זכור שאסור לכתוב בעיקר עבור מנועי חיפוש. כמה שווה למצוא מילות מפתח ונושאים עם תשואה פוטנציאלית גבוהה ולמסגר את הפוסטים שלך באופן שממקסם את הנראות שלהם במנועי חיפוש, המשתמשים שלך עדיין צריכים להיות בראש סדר העדיפויות שלך – או שתכבה אותם מהמותג שלך. וכל המאמצים שלך יהיו לחינם. כשאתה מעצב את רשימות מילות המפתח והנושאים שלך לבדיקה, זכור זאת וודא שאתה מבצע שינויים בהתאם. במהלך הכתיבה, העריכה והפרסום, תרצו גם ליצור כאן איזון – אל תיסחפו יותר מדי על ידי התמקדות בלעדית באופטימיזציה של חיפוש.
בשלב זה צריך להיות לך מושג טוב לאילו מילות מפתח, נושאים ודמוגרפיה אתה רוצה למקד, ונוכל להתחיל לבדוק כיצד לייעל אותן.
תכונות תוכן
ראשית, נסתכל על תכונות התוכן של הפוסט שלך. אלה מעט יותר נגישים למתחילים, מכיוון שניתן לשלוט עליהם במהלך הכתיבה וההפקה, ואינם דורשים כמעט שום מומחיות טכנית.
כתוב כותרת תמציתית וחזקה
הכותרת שלך עומדת לשרת מספר פונקציות חשובות , לכן עליך לסמר אותה. זה אחד הדברים הראשונים שגוגל מתבוננת בהם בבחינת נושא היצירה שלך, אך חשוב מכך, זה מה שרוב המשתמשים יראו כשהם נתקלים במאמר שלך בפעם הראשונה. במנועי חיפוש תהיה לך שליטה רבה יותר על "הרושם ראשוני" זה עם תגי כותרות (שאכנס אליהם בחלק הטכני), אך אל תשכח, משתמשים יתקלו בפוסט הבלוג שלך בבלוג שלך בפועל, וגם במדיה החברתית.
באופן כללי תרצו כותרת ש:
אינו דומה לשום כותרת אחרת . אחרת, זה לא יתבלט.
מתאר במדויק את התוכן שלך . אחרת, גוגל לא תוסיף אותו לאינדקס כראוי והמשתמשים יתאכזבו.
כולל אחת או יותר ממילות המפתח שלך . זה עוזר לך לדרג את היעדים שלך.
יש משמעות לערך. משתמשים לוחצים רק על תוכן שנראה בעל ערך בדרך כלשהי.
מעביר תחושת דחיפות. גרום למשתמשים ללחוץ מייד, אחרת תאבד אותם לנצח.
כלול כותרות וחתכי משנה
יש לחלק את התוכן שלך לקטעי משנה, לא משנה מה המיקוד העיקרי שלך. אפילו לפוסט בטופס קצר צריך להיות לפחות כמה פסקאות, ואותן פסקאות צריכות להיות מסומנות על ידי כותרות. כותרות וקטעי משנה אלה עוזרים למשתמשים לזהות חזותית את אופן המאמר של המאמר שלך, ועוזרים להם לרפרף על התוכן שלך; רפרוף הוא לא אידיאלי, אבל הם בכל זאת יעשו את זה, כך שתוכלו לעזור להם. הכותרות שלך יעזרו גם לעזור לגוגל להבין מה התוכן שלך ואיך הוא מסודר – עוד על כך כשאני נוגע בתגי כותרות H1 בחלק הטכני.
תעדוף משפטים מבוא   
המשפטים הראשונים של הפסקאות וחתכי המשנה שלך מקבלים עדיפות יתרה כאשר Google סורקת את התוכן שלך, אז תן להם לספור. קח את זה בסעיף משנה זה כדוגמה; זה מתאר בבירור את הנקודה העיקרית מבלי למסור את הכל מראש. כלול מילת מפתח או שתיים אם תוכל, אך מקד את מירב תשומת הלב בהגדרת המשפטים הבאים. זה חשוב גם למשתמשים שמנסים לקרוא במהירות את המאמר שלך בכדי לקבל את מה שאתה אומר.
כלול תמונות וסרטונים
תוכן חזותי הוא מגמה מרכזית בעולם שיווק התוכן , ולא בכדי. פוסטים עם תמונות וסרטונים מקבלים הרבה יותר שיתופים וקליקים מאשר פוסטים בלעדיהם, המשתמשים מבלים יותר ויותר בחיפוש תמונות וקטעי וידאו ולא אחר תוכן כתוב, ומאחר שקשה יותר לייצר תוכן חזותי, עדיין יש יתרון תחרותי בכך שהוא אחד החברות הבודדות בנישה שלך לרדוף אחריהן. הצגת ויזואליות בתוכן שלך תהפוך את היצירה שלך לגדולה יותר, טובה יותר, יותר נראית ועם פוטנציאל גבוה יותר לוויראלי. נסה לכלול לפחות אלמנט ויזואלי אחד בכל יצירה שאתה מפרסם, רצוי משהו מקורי.
כלול את ביטויי מילות המפתח שלך ואת גרסאות השיחה בכל הטקסט שלך
זה קצת מסובך, מכיוון שאין "כלל זהוב" להכללת מילות מפתח. באופן כללי, תרצה לכלול את ביטויי מילות המפתח שלך לפחות קומץ פעמים לאורך המסמך שלך, אך אתה גם לא רוצה להסתכן במילוי מילות מפתח . כדי להימנע מסיכון זה, אנא שימו לב למשתמשים שלכם והפיקו את המירב מאלגוריתם ה- Hummingbird בו זמנית, הסתמכו על וריאציות שיחה של ביטויי מילות המפתח שלכם במקום זאת. נסה לשלב מונחים כלליים עבור מילות המפתח שלך ולדבר עליהם בדרכים טבעיות. תחשוב על זה כמו תאריך. אל תשתדל כל כך להרשים את גוגל שאתה נראה מביך; פשוט תהיה עצמך.
כוון לתכנים ארוכי טווח כשתוכלו
אין כלל אחד שמכתיב את האורך "האידיאלי" של פוסט בבלוג, אם כי ניסינו להבין זאת לפני כן . האמת היא שגם לתוכן לטווח הארוך וגם לתוכן הקצר יש יתרונות ב- SEO. בממוצע, סביר יותר שיצירות בולטות בטופס קצר ירוויחו קישורים ושיתופים. עם זאת, סביר יותר שיצירות בולטות בטווח הארוך, כאשר הם מרוויחים קישורים ושיתופים, מרוויחים הרבה יותר קישורים ושיתופים. זה בפה מלא, אבל הנסוף הוא זה – לכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות ייחודיים, אך אם אתה עושה את העבודה הדרושה בכדי להפוך יצירה ארוכת טווח למוצלחת, לטופס הארוך יש שכר גבוה יותר. שאפו לאורך, כל עוד תוכלו להפוך את האורך הזה לבעל ערך (ללא מטרפה).
הגהה
זהו צעד בסיסי כזה שלא הייתי צריך להזכיר אותו. אבל העובדה העגומה היא שאני חייבת להזכיר את זה. למרות שגוגל לא מענישה דברים כמו חוסר עקביות דקדוקית ואיות לקוי, טעויות אלה יכולות להשפיע בעקיפין על דירוגך . בנוסף, אם אתה חשוד בשימוש בשפה לא טבעית, אתה יכול להרוויח עונש ישיר וזה אפילו לא מזכיר את השפעות חוויית המשתמש הגרועות שיכולות להיות לו.
נתונים מטא וגורמים טכניים
כעת, בואו נסתכל על כמה מהגורמים הטכניים יותר של אופטימיזציה של פוסטים. אלה אינם טכניים כמו, למשל, יצירת ניווט חדש, או מנסים לבצע אופטימיזציה של האתר שלך למכשירים ניידים, אך הם קשורים יותר לאופן בו הפוסט מובנה ומפורש על ידי סורקי חיפוש, מאשר להם עם התוכן שלך בפועל.
כתוב תג כותרת קליט
תג הכותרת שלך הוא זה שמופיע בתוצאות החיפוש של גוגל כטקסט היפר-קישור הכחול בכל רשומה. הנה דוגמה מושלמת:
תג כותרת
ככלל, כל עוד יש לך כותרת טובה, אתה יכול להשתמש בכותרת שלך כפולה לתג הכותרת. ייתכן שתרצה לכלול טקסט כלשהו בסוף, האופן בו הדוגמה משתמשת ב"ייעוץ מומחי REI "כדי לייעל למונח מותג וכמה מילות מפתח היקפיות לאחר הכותרת הקצרה יחסית. אל תהסס לכלול כאן מילת מפתח נוספת, אך זכור כי אינך ממטב יתר על המידה.
באופן כללי, תג הכותרת שלך צריך להיות 50-60 תווים . יותר מזה וגוגל תנתק אותך. זכור, תרצה גם למטב את תג הכותרת שלך למשתמשים נכנסים, מה שהופך את הכותרת שלך למושכת ככל האפשר כדי למקסם את דרכי הקליקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים